نکات مهم در اینستاگرام برای کسب و کار که همه باید بدانند،شاید بخواهید این نکات را برای کسب وکار خود بدانید.

آیا می دانید اینستاگرام ماهانه 1 میلیارد کاربر ACTIVE دارد ،به این معنی که بسیاری از افراد هر ماه برنامه IG خود را بطور فعال بررسی می کنند؟این افزایش قرار گرفتن در معرض می تواند به شما کمک کند تا منجر به جمع آوری بیشتر ، افزایش ترافیک وب سایت ، ایجاد وفاداری به نام تجاری ، رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود و آماده تلفن همراه شوید. اگر هر یک از این موارد مورد علاقه شماست ، این پست وبلاگ با ذهنیت شما ساخته شده است!

نکات مهم در اینستاگرام برای کسب و کار که همه باید بدانند

1.از هشتگ های مناسب استفاده کنید

از آنجا که اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر بازدیدترین سایت های اجتماعی درگیر است ،   مهمترین نکات مهم در اینستاگرام برای کسب و کار درک هشتگ ها و نحوه استفاده از آنها بسیار مهم است .

امروز ،کاربران اغلب بر روی هشتگ مورد نظر خود کلیک می کنند. در موارد دیگر ، هشتگ های خاص را جستجو می کنند و از طریق پست هایی که حاوی آن برچسب خاص هستند ، پیمایش می کنند.

هشتگ در اینستاگرام

شما فقط نباید برچسب هایی را که مربوط به تصویرست را ارسال کنید ، بلکه باید یک یا دو هشتگ مارک تجاری را نیز درج کنید! این برچسب های سفارشی می توانند از نام تجاری شما ، یک کمپین بازاریابی فعلی یا اقدامی که می خواهید مخاطبان شما انجام دهند مستقر باشد.

2.انتشار مطالب عالی

  • تنها چیزی که از تگ های شما مهمتر است ، محتوای شما یا خلاقیت شماست! وقتی به ایده های محتوا فکر می کنید ، سه کلمه را در خاطر داشته باشید. کوتاه ، به یاد ماندنی و سرگرم کننده! حال این بدان معنی نیست که هر پست مجبور است این سه صفت را منعکس کند ، اما محتوای ایجاد شده در ذهن آنها تمایل به انجام بهترین ها دارد!
  • همه ما می دانیم ایجاد تصاویر ، گرفتن عکس مناسب ، اضافه کردن متن ، ایجاد فیلم های کوتاه می تواند یک دردسر بزرگی باشد ، شما می توانیداز قالب های آماده استفاده کنید! برنامه های خلاقانه مانند Spark Post ، Canva و Venngage باید به BFF جدید شما تبدیل شوند! شما قادر خواهید بود برای ایجاد گرافیکی با کیفیت و جذاب و با سهولت درگیر شوید. به این تصاویر نگاهی بیندازید که همگی با استفاده از الگوهای Canva ساخته شده اند!

سایت های گرافیکی

  3.داستان بگویید

آیا می دانید بیش از 300 کاربر روزانه با اینستاگرام استوری تعامل می کنند؟

اکنون ، Stories یکی از ویژگی های جدید اینستاگرام است . استوری های اینستاگرام تا پایان سال 2017 بیش از 300 میلیون کاربر روزانه داشت! و از نظر کمی دیدنی ، Snapchat تنها سال گذشته حدود 166 میلیون کاربر روزانه داشت!

یک مطالعه انجام شده توسط Digital Trends نشان داد که 1 از 5 داستان باعث میشود یک شخص دنبال کننده پیام مستقیم (DM) را به یک شرکت ارسال کند.

برای هدایت نتایج از برچسب ها استفاده کنید! چهار مورد ، برچسب هشتگ ، مکان ، نظرسنجی و ایموجی است که استفاده از این موارد باعث جذابیت و جاری شدن داستانهای شما می شود تا همه درگیر شوند.

اکثر مشاغل همانطور که باید عکس های زیادی را در داستان های خود قرار می دهند ، اما ویدیو را فراموش نکنید! ویدیو بسیار جذاب است و باعث می شود کاربران بخواهند بدانند چه چیزهایی از طریق قصه گویی بصری در آینده خواهند آمد!

4.با IG Live یا IGTV به “LIVE” بروید

استفاده از ویژگی IG Live Stream یا IGTV برای ارتباط با مخاطبان خود در TIVE TIME است! شما می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن اخبار بزرگ و جالب استفاده کنید ، یک آموزش را آموزش دهید یا آنچه را که در پشت صحنه در کسب و کار شما اتفاق می افتد به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید که چند ساعت قبل رویداد LIVE خود را از طریق پست اینستاگرام تبلیغ می کنید. علاوه بر این مطمئن شوید که برای ارسال ترافیک به لایو نیز به Story خود ارسال می کنید!

لایو

ممکن است از خود بپرسید ،از کدام یک استفاده کنم – Instagram Live یا IGTV؟ خوب وجود دارد

دو سؤال که هنگام تصمیم گیری باید از خود بپرسید:

فیلم شما چقدر طول خواهد کشید؟

چه مدت می خواهید مخاطبان خود به ویدیو دسترسی داشته باشند؟

استوری های اینستاگرام طول عمر کوتاهی دارند و بعد از 24 ساعت از بین می روند ، مگر اینکه فیلم را به نکات برجسته خود اضافه کنید ، در حالی که IGTV مانند فیلم های یوتیوب برای همیشه در کانال خود بماند ، تا زمانی که آنها را به صورت دستی پاک نکنید!

 5.ارسال های خود را قابل خرید کنید

 یکی از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام ، پست های قابل خرید است! این ویژگی باعث شده مصرف کننده محصولات شما را راحت تر خریداری کند! نکات مهم در اینستاگرام برای کسب و کارشماره 5 این است که اگر شما یک تجارت الکترونیکی نیستید ، از این ویژگی استفاده کنید. این قدم شما را برای خرید و یافتن یک محصول خاص در سایت خود برای خرید ، کاهش می دهد.

خرید اینستاگرام

راه اندازی نسبتاً آسان است ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فروشگاه محصولات خود را به حساب خود وصل کنید. پس از اتمام کار ، می توانید محصولات خود را برچسب گذاری کنید که در هنگام بارگذاری مطلب ، شخصی را نشان می کنید. در پایان روز ، ویژگی های پست جدید قابل خرید اینستاگرام فرصتی باورنکردنی را برای شما فراهم می کند تا طرفداران آن را به مشتری تبدیل کنید! از دست ندهید!

 6. رشد پیروی آلی 

 این 10 استراتژی را از نظر رشد پیروی ارگانیک خود (بهترین روش برای رشد شماره های خود) اجرا کنید:

  • ارسال مداوم (حداقل روزی یک بار)
  • فیلم ها ، فیلم های زنده و Stories را امتحان کنید
  • مطالعه و استفاده از هشتگ های با کیفیت
  • محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید
  • با دیگران همکاری کنید – شاید تأثیرگذار در صنعت شما باشید
  • ارسال در بهترین زمان
  • از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید
  • طرفداران خود را درگیر کنید – به نظرات آنها پاسخ دهید
  • مسابقات میزبان
  • Cross-post – در تمام سیستم عامل های رسانه اجتماعی خود پست کنید

همانطور که در بالا گفته شد ، محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان یکی از موثرترین و ارزانترین راهها برای رشد پیروان ارگانیک شما در نظر گرفته می شود. می بینید ، مهم نیست که نام تجاری شما تازه وارد باشد یا اینکه چقدر کوچک باشد ، همیشه افرادی وجود خواهند داشت که در مورد برند شما صحبت کنند.

بنابراین فرصتی برای تعامل با این مشتریان از دست ندهید. انجام این کار نه تنها باعث تقویت این مشتریان خواهد شد بلکه به شما امکان می دهد یک پایه فن وفادار و محکم بسازید. و توجه داشته باشید که ، این UGC می تواند به شما در تبلیغ محصولات یا خدمات خود نیز کمک کند. به مشتریان خوشحال شما اجازه دهید این واژه را در مورد برند شما پخش کنند.

 7. شما در این جهان باید به بازی بپردازید

اخیراً اینستاگرام سه عامل اصلی را مشخص کرد که مشخص می کند چه پستی در کاربران اینستاگرام فید می شود:

  • علاقه – چقدر کسی برای دیدن پستی اهمیت می دهد
  • به موقع – چندی پیش این پست ساخته شد
  • رابطه – حسابهایی که به طور مرتب با آنها تعامل دارید

علاوه بر این ، آنها سه عامل دیگر را نیز مورد توجه قرار می دهند:

  • فرکانس – چند وقت یکبار کاربر یک بار اینستاگرام را باز می کند
  • در زیر – محتوا از همه حسابهایی که کاربر دنبال می کند
  • طریقه استفاده – چه مدت کاربر در IG می گذرد

سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام می خواهند برای رسیدن به بازار ایده آل خود مبلغی را پرداخت کنید! من می دانم شما چه فکر می کنید … چرا؟ به عبارت ساده ، این به این دلیل است که آنها پول خود را کسب می کنند! براساس business2community.com ، مارکها فقط بدون استفاده از تبلیغات پولی در فیس بوک ، به حدود 6٪ از مخاطبان خود می رسند.

الگوریتم

و از آنجا که فیسبوک صاحب اینستاگرام من و سایر کارشناسان بازاریابی تقریباً مشخص هستیم ، آنها فقط به محدود کردن بیشتر تعداد افراد قادر خواهند بود تا پست شما را به صورت ارگانیک محدود کنند.

8.تجزیه و تحلیل خود را پیگیری کنید

در بالا من به بررسی Insights خود از نظر داستانهایتان اشاره کردم ، اما ضروری است که شما از همه جنبه های داده های تحلیلی IG خود استفاده کنید! در اینجا یک مرور اجمالی از برخی از مهمترین اقدامات گزارش دهی ارائه شده توسط اینستاگرام و معنی آنها وجود دارد:

برداشت ها – چند بار پست شما در صفحه کاربران نمایش داده می شود.

Reach – این تعداد کاربران بی نظیری را که پستهای اینستاگرام شما را دیده اند ، توصیف می کند.

 کلیک بر روی وب سایت – این بینش تعداد دفعات کلیک روی پیوندهایی را که در نمایه تجاری خود گنجانده اید ، نشان می دهد.

بازدیدهای نمایه – این بینش تعداد دفعات مشاهده پروفایل شما را نشان می دهد.

پیروان – این بینش به شما می گوید که در طی یک هفته گذشته تعداد بسیاری از پیروان را کسب کردید یا از دست دادید! همچنین این امکان را به شما می دهد که بهترین “میانگین” روز را که طرفداران شما از اینستاگرام استفاده می کنند بدانید ، بنابراین می دانید ساعت برای شما مطلوب ترین زمان برای ارسال است.

از این داده ها برای به حداکثر رساندن نتایج خود استفاده کنید!

امیدوارم این نکات اینستاگرام برای کسب وکار شما مفید باشد. اگر این نکات را پیاده سازی کنید ، ممکن است رقبای شما فقط فکر کنند که شخصی را استخدام کرده اید! ؟ اما اگر احساس می کنید به کمک بیشتری نیاز دارید ، امروز برای شروع کار با ما تماس بگیرید!