امرور می خواهیم درباره قالب مشاور املاک برای وردپرس صحبت کنیم چون دنیایی که امروزه در آن زندگی می کنیم، یک دنیای دیجیتالی است. فرقی نمی کند شما دنبال یک کالا و وسیله در اینترنت باشید یا به دنبال خانه ای برای خودتان بگردید.

آمارها حاکی از آن است نیمی از افراد، برای یافتن خانه ی رویایی خود به جستجوهای آنلاین وابسته هستند.

فارغ از این که کسب و کار شما در زمینه خرید و فروش زمین است یا فروش خانه به زوج های جوان، راه اندازی یک وب سایت هوشمندانه ترین گزینه است.

تقریباً تمام مشاغل در حیطه املاک به یک وب سایت جذاب برای نشان دادن خواص و رونق تجارت املاک و مستغلات وابسته هستند.

قالب های وردپرس بی شماری در زمینه املاک وجود دارند که به شما  برای ساختن یک وب سایت مشاور املاک با وردپرس کمک می کند.

اگر شما دنبال یک قالب خوب برای راه اندازی یک وب سایت مشاور املاک می کردید تا انتها با ما همراه باشید:

  1. RealHomes:

RealHomes یک قالب وردپرسی برای مشاغل املاک و مستغلات است. این قالب دارای چندین ویژگی است که به شما در ساختن یک وب سایت عالی مشاور املاک کمک می کند.

 شما می توانید 9 طرح بندی خیره کننده برای وب سایت خود انتخاب کنید. به راحتی می توانید با استفاده از مجموعه ای از جعبه های متا، یک ویژگی را اضافه و یا اصلاح کنید.

این قالب به شما کمک می کند تا یکسری اطلاعات خاص را به بازدید کنندگان خود ارائه دهید و به راحتی آن را مدیریت کنید. همچنین گزینه ای برای اضافه کردن نقشه های زمین، ضمیمه pdf، اسناد وجود دارد.

قالب RealHomes افزونه Revolution Slider را به عنوان بخشی از بسته نصبی بارگیری کرده است و به شما ارائه می دهد. همچنین افزونه WMPL را برای ایجاد یک وب سایت چند زبانه پشتیبانی می کند.

  1. Realtor:

Realtor یک قالب ساده پولی است. این قالب مسکن مناسب برای متخصصان املاک، آژانس ها، پورتال ها، سایت های لیست املاک و غیره است. این قالب واکنشگرا است پس بنابراین در تمام صفحه های دستگاه خوب به نظر می رسد.

این قالب مشاور املاک دو نمای منحصر به فرد Grid و List Layout را دارد. این دو نوع نما محتوای سایت را به صورت شبکه و نمایش لیست نمایش می دهد

 قالب Realtor  تمام امکاناتی را که برای ساختن یک وب سایت شیک و مدرن و واکنشگرا مشاور املاک نیاز است را در خود دارد. همچنین ویژگی های پیشرفته ای نیز برای جستجو و فیلتر کردن ویژگی های بیشتر در این قالب وجود دارد.  شما می توانید با استفاده از API نقشه های Google می توانید موقعیت مکانی را نشان دهید.

  1. Residence:

قالب وردپرس Residence  یک قالب پولی برای مشاورین املاک است. این قالب برای آژانس های مشاور املاک مستقل طراحی شده است، در آنجا می توانید به کاربران نیز این امکان را بدهید که ملک خود را به صورت رایگان ، با هزینه یا با گرفتن اشترک ارسال کنند.

این قالب دارای 12 دمو از پیش ساخته و 400 قالب برای ایجاد یک وب سایت جذاب با سهولت ارائه می دهد. این قالب چند زبانه می تواند به 32 زبان ترجمه شود. موضوع یک تجربه کاربری روان را در همه دستگاه ها ارائه می دهد. با قالب Residence  می توانید به راحتی با ویرایشگر جدید گوتنبرگ صفحات خود را ایجاد کنید. سایر ویژگی ها این قالب وردپرسی بهینه سازی نقشه گوگل، تجربه تور مجازی و سازگاری افزونه IDX است.

  1. EasyJet:

EasyJet یک قالب سریع و انعطاف پذیر برای املاک و مستغلات است. این قالب دارای ویژگی های مختلفی از جمله بیش از 12 طرح صفحه اصلی بسیار جذاب برای ساخت وب سایت های مختلف با یک صفحه اصلی متفاوت است. این قالب کاملاً واکنشگرا است.

با  افزونه Elementor  سازگار است و شما می توانید با استفاده از این پلاگین صفحه ساز، به راحتی صفحات زیرا و جذاب ایجاد کنید. جدا از ویژگی های گفته شده، این قالب شامل نقشه گوگل وب، بلوک های محتوای اضافی برای اینکه صفحات وب سایت شما با متن متحرک ، جعبه ها ، لغزنده ها و طرح بندی تصاویر جذاب است.

  1. Houzez:

Houzez یک قالب وردپرس برای املاک می باشد، این قالب انعطاف پذیر و محبوب است. قالب Houzez دارای ترجمه آماده است و می تواند به 20 زبان ترجمه شود. همچنیت این قالب واکنشگرا بوده و در تعداد زیادی تلفن و تبلت به خوبی کار می کند.

موضوع انعطاف پذیر است ، و می توانید برای سفارشی سازی توپوگرافی از هر یک از فونت ها و سبک های مختلف استفاده کنید. این قالب با افزونه Revolution Slider سازگار است .

ویژگی Google Map این امکان را به بازدید کنندگان می دهد تا بتوانند از طریق ویژگی های نقشه و در موقعیت جغرافیایی Google ، مکان جغرافیایی بازدید کنندگان وب سایت خود را مشاهده کنند. همچنین گزینه ای برای اضافه کردن بروشور قابل بارگیری در وب سایت وجود دارد.

  1. Homey:

قالب وردپرس Homey یک قالب بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است که برای راه اندازی یک بنگاه معاملات ملکی به صورت آنلاین کاملا مناسب می باشد. شما می توانید با استفاده از این قالب طراحی مدرن و شیک داشته باشید. شما می توانید از  15 دموی این قالب، یکی را انتخاب کنید.   قالب Homey یک قاب واکنشگرا است و به خوبی در انواع کامپیوترها، موبایل، تبلت و … محتوای سایت را نشان می دهد. این قالب علاوه بر ویژگی های نام برده شده ویژگی هایی مانند فرم های رزرو ، تقویم رزرو ، رزرو از طریق مسنجر و غیره  دارد که به شما کمک می کند تا داده های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

  1. Ealtyspace:

ealtyspace یک قالب وردپرس با ویژگی های متنوع و نامحدود است و برای آژانس های معاملات ملکی و مشاور املاک ها مناسب است. طرح های بصری این قالب عبارت است از List ، Grid یا Table که شما می توانید هرکدام از آنها را بسته به نیاز خود از لیست طرح های بصری انتخاب کنید.

قالب ealtyspace کاملا واکنشگرا و قابل ترجمه است. شما می توانید  بیش از 5 دمو برای  صفحه اصلی ، بیش از  3 دمو برای بخش عنوان و علاوه بر این ، گزینه بارگذاری املاک و فیلم و PDF اسناد نیز وجود دارد. از همه مهم ترین امکانات این قالب آن است که شما می توانید با صفحه ساز های این قالب تنها با کشیدن و رها صفحات زیبا ایجاد کنید.