ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام ،که شمامیتوانید برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید.

اینستاگرام یکی از سیستم عامل های برتر رسانه های اجتماعی امروز است. از سال 2019 ، 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه وجود دارد – وروز به روزهم بیشتر می شود!
این حداقل 500 میلیون کاربر فعال روزانه است که می توانند با تجارت شما در تعامل باشند!
این پلت فرم به سرعت در حال رشد در ابتدا در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی را تجربه کرده است.
علاوه بر برخی تغییرات “در پشت صحنه” (مانند بنیانگذار فیس بوک مارک زاکربرگ در سال 2012 اینستاگرام را خریداری کرد) ، این برنامه خود تغییرات بسیاری را تجربه کرده است که کاربران دست اول را تجربه کرده اند.
چند مورد از این تغییرات شامل چیدمان برنامه ،قابلیت های ارائه شده در پست ها (مانند اندازه تصویر ،فیلترها،فیلم ها و غیره)،استوری های اینستاگرام ، IGTV وموارد دیگر است.

یک تجارت کوچک چگونه تمام تغییرات را پشت سر می گذارد؟

هنگامیکه اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ،یکی از ویژگی های فروش عمده آن واقعیتی بود که همراه با فیلترهای داخلی ساخته شده است. میتوانید یک عکس بگیرید ،آن را ویرایش کنید و همه آن را در همان برنامه منتشرکنید.امروزه ،چه کسی از فیلترهای اینستاگرام استفاده میکند؟
استفاده از فیلتر اینستاگرام روی یک عکس بلافاصله آن را تاریخ میکند (فکرکنید وقتی به وب سایتی میروید که در دهه 90 کاملاً کدگذاری شده با HTML بود واز آن زمان تاکنون لمس نشده است. همان تصور).آنچه که قبلاً یک روندجنون آمیز محبوب بود ،به سرعت پیر شد.
با استفاده از همین مثال ، آنچه در آن روند به پیشرفت تبدیل شده است ،استفاده از سایر برنامه های ویرایش مانند Lightroom ،VSCO ، Afterlight و دیگران برای ویرایش عکس ها در استاندارد های امروز اینستاگرام است.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

اما این مشکل پیچیده است: چگونه میتوانید با ایجاد محتوای اصلی،در روند ماندگاری تعادل برقرارکنید؟ کجا خط پذیرایی از همه قابلیت ها و روندهای جدید در اینستاگرام و فقط تولید مثل همه مطالب یکسان با دیگران است که با آرم شما در آن به اشتراک گذاشته شده است؟
اینجاست که ایده های تازه برای اینستاگرام به بخشی اساسی از استراتژی اینستاگرام شما تبدیل می شود.

آنها باید به اندازه کافی در روند باشند تا در حالی که هنوز به اندازه کافی تازه و اصیل هستند جالب باشند و جذاب باشند (و نه چیزی که مخاطبان شما تا به حال صد بار آن را دیده اند) به راحتی به سمت برند شما بگردند.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

قبل از اینکه بیشتر حرکت کنیم ،باید بگوییم که میدانیم این می تواند مشکل باشد.به همین دلیل است که ما به خدمات بازاریابی اینستاگرام پیشنهاد میکنیم تا همه این موارد را از صفحه شما خارج کنیم.

معتبرتر ، بهتر

اولین نکته ای که ما داریم این است که اینستاگرام شما تا حد امکان معتبر باشد.تمام نکته اینستاگرام (و به طور کلی رسانه های اجتماعی) ارائه نگاهی صمیمی و شفاف به زندگی افراد (یا در این مورد ، مشاغل) است.

به طور خاص در انجمن وبلاگ نویسان و تأثیرگذار ،گفتگو فزاینده ای در مورد اصالت و اینکه چگونه اینستاگرام تنها بخش های خوب زندگی مردم را به تصویر می کشد ، صورت گرفته است. حتی یک عنوان و یک هشتگ با نام “Instagram در مقابل واقعیت” وجود دارد – تأیید میکند که تفاوت بین این دو وجود دارد.
دلیل این امر روشن است که مردم واقعیت را میخواهند. در دنیای دیجیتال اشباع شده از تبلیغات ،مردم فقط میخواهند پست های خالص و شفاف را در اینستاگرام مشاهده کنند.
این فکر را ادامه دهید که به فکر ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام هستید و برای تجارت خود محتوا ایجاد می کنید. مشتریانی که احساس می کنند واقعاً یک مارک را خوب میشناسند ، همان مشتریانی هستند که احساس میکنند میتوانند به آن برند اعتماد کنند (و از آن خریداری کنند).

ایده های عکس برای اینستاگرام مشاغل

1.داستان پشت تجارت شما

در زیر ردپای شفافیت ،داستان شروع کار شرکت خود را به اشتراک بگذارید. جنبش تجارت کوچک هیچ حرکتی کوچک نیست.

مردم عاشق شنیدن در مورد احساسات یک کارآفرین هستند که باعث شده است تا شرکتی که امروز میشناسند ،شریک شود.
به همین دلیل است که پستهای پشت صحنه برای نشان دادن “واقعی” شما عالی هستند.این مارک شما را انسانی میکند و هنگامی که مردم نام تجاری شما را یک تجارت شفاف میبینند ، به آنها دلیل بیشتری میدهد تا به شما اعتماد کنند .
هشتگ #smallbusiness بیش از 15 میلیون استفاده در اینستاگرام برای اثبات آن دارد!

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

جشن کسب و کار کوچک شما را بر روی نقشه قرار می دهد (زیرا یکی از موضوعات پرطرفدار در اینستاگرام است) ،اما چرخش و داستان ویژه خود را روی آن بگذارید تا نشان دهد که تجارت شما چه چیزی را ایجاد می کند وچه چیزی باعث تازه و متفاوت بودن تجارت شما خواهد شد!

2.پشت صحنه

عکس های پشت صحنه (یا #bts)راهی عالی برای نشان دادن محصول یا خدمات شما از زاویه دیگر است.
مردم عکس های کامل و حرفه ای محصولها را ده برابر دیده اند به آنها چیز دیگری بدهید! به آنها نشان دهید که چگونه محصول را تهیه میکنید یا کاری را که انجام می دهید بهتر انجام میدهید.

به طور معمول وقتی مردم برای اولین بار “پشت صحنه” میشنوند ، آنها به فکر تولید فیلم یا نمایش بزرگراه هستند ، اما شما می توانید پشت صحنه عکس بگیرید ، تقریباً در هر صنعت است.
صاحب رستوران یا نانوایی هستید؟ برخی از عکس ها یا فیلم هایی را که می توانید از ابتدا مواد غذایی تهیه کنید ، بگیرید. در یک دفتر کار می کنید؟ یک مجموعه ویدئویی از شما را که سخت کار میکنید بیش از میز کار خود و یا بحث در مورد نکات جالب با همکاران خود در یک جلسه قرار دهید.
هرچه احساس می کنید در مورد کارتان ارزشمند است ،به مشتری نشان دهید که چگونه این کار را انجام میدهید.

3.محصولات یا خدمات در عمل

این ایده عکس شبیه به گذشته است ، اما ما آن را در لیست ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام قرار داده ایم به دلیل اینکه چقدر میتواند موثر باشد!
اگر محصولی ملموس را به فروش میرسانید ، فیلمبرداری یا عکس هایی که محصول را در عمل نشان میدهد میتواند یک نکته مهم باشد که مشتری هدف شما را به فروش تبدیل میکند.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

در بالا تصویری یکی از فیلمهای آنها است. حساب Buzzfeed Tasty در اینستاگرام بیش از 23.5 میلیون دنبال کننده دارد و به همین دلیل! آنها از این ایده سرمایه گذاری می کنند که افراد پست هایی را دوست دارند که به آنها می آموزد چگونه کارهایی را انجام دهند که از طریق پست هایی که می فروشند بفروشد.

حال اگر یک سرویس را بفروشید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید یک شات “محصول در عمل” تولید کنید. جواب همان است.
این که آیا شما خانه ها را نقاشی می کنید ، کارهای حقوقی را انجام می دهید یا در این میان ، همیشه راهی وجود دارد که جادوی شما را انجام دهد و آنچه را که دوست دارید انجام دهید ، و این همان چیزی است که مردم به دیدن آنها اهمیت می دهند.

4.علائم

اگر مشاغل شما یک آجر و ملات واقعی است که مشتریان برای بازدید شما از آن دیدن می کنند ، فرصتی برای عکس گرفتن از علائم خلاق در محل کار خود دارید.
حال روی کاغذ ، این ایده ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، اما بگذارید با چند مثال نظر خود را تغییر دهیم.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

آیا این علائم و عکسها را از نظر زیبایی شناختی لذت بخش می دانید؟ حدس بزنید چه ، مشتریان خود نیز چنین خواهند کرد!
فراموش نکنید که قبل از هر چیز اینستاگرام مکانی بصری است. کل برنامه حول عکس ها مستقر است ، بنابراین به مشتریان خود چیزی بدهید که از نظر بصری خوشایند باشد.
به علاوه ، اگر فروشگاه شما مکان مناسبی برای مصرف کنندگان داشته باشد که از آن عکس بگیرند “برای گرم” ، این مشتری را ترغیب می کند تا شرکت شما را در عکس های خود نشان دهد که برنده است!
این مفهوم مشابه می تواند به طور کلی برای مکان شما نیز اعمال شود ، حتی اگر علائم زیبایی نداشته باشید. به طور کلی یک فروشگاه زیبا یا محل نمایش زیبایی ، هنوز ترفندهایی را برای تشویق عکس های مشتری و به نوبه خود آگاهی و درآمد برند انجام می دهد.

5.عکس های کارمند

عکس های کارمندان یکی از ایده های برتر کمتر مورد تحسین برای اینستاگرام است!
بر خلاف آنچه شما احتمالاً تصور میکنید ، این عکس ها نیازی به عکس گرفتن از صفحه های مهم نیستند. آنها می توانند عکس های سرگرم کننده ، احمقانه و تعاملی باشند.
هر چیزی که می خواهد جوهر نام تجاری شما را به خود جلب کند و در عین حال اعتماد بین مصرف کننده و کارمندان خود را القا کند ، این همان چیزی است که شما میخواهید برای آن هدف داشته باشید.
مشتریان شما دوست دارند چهره به نام بگذارند و دوست دارند بدانند چه کسی محصول خود را تولید میکند یا خدمات خود را ارائه می دهد. هدف نهایی با عکس های کارمندان این است که معامله تجاری را شخصی تر و دوستانه تر جلوه دهند (و آنها برای نرخ نامزدی نیز عالی هستند).

6.مشتریان شما

ما قبلاً این موضوع را لمس کردیم ، اما یکی از ایده های بزرگتر برای عکس های اینستاگرام این است که مشتریان خود را در تقویم محتوای خود قرار دهید.
این می تواند شامل تصویربرداری مجدد از تصاویر آنها در جایی که آنها کسب و کار شما را بر روی صفحه شما نشان کرده اند ، یا این به معنای گرفتن عکس های خود از مشتریان خوشحال در طی تجربه کار با شغل شما است.
مشتریان فعلی شما بیش از هر چیز از دیدن چهره خندانشان در صفحه شما هیجان زده می شوند و مشتریان جدید قصد دارند خیلی سریع مشتری با مشتری ارتباط برقرار کنند و به تجارت شما ایمان پیدا کنند.
نمایش مشتری و تجربه مشتری دست اول راهی عالی برای ایجاد اعتماد به مشتریان بالقوه شما است (که در نهایت به فروش تبدیل می شود)

7.فلاتلایز

آخرین موردی که در لیست ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام قرار داده ایم نکته بزرگی است: flatlays. flatlay یک عکس هوایی از اجناس است که به شکلی زیبایی شناختی قرار داده شده است. در اینجا چند نمونه هستند.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

اینها برای مشاغل دارای تجارت الکترونیک بزرگ است. به عنوان مثال ، بیایید به آخرین عکس نگاه کنیم.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

HelloProducts یکپارچه در محصول خود با بقیه عکس ترکیب شده است. مشتری می تواند بلافاصله این محصول را جدا از کارهای روزمره خود ببیند. عکس های سبک زندگی تقریباً در هر زمان بهتر از تصاویر کالاهای بی کیفیت پیش می روند ، و flatlay راهی موثر و خلاقانه برای انجام آن است!

اینستاگرام استوری و IGTV

همه ایده های عکس یکسان برای اینستاگرام که تازه لیست کرده ایم میتواند برای فید پست های شما استفاده شود اما میتواند برای استوری های اینستاگرام شما نیز استفاده شود.
اینستاگرام استوری مانند Snapchat است به این دلیل که این عکس یا ویدئویی است که 24 ساعت در پروفایل Instagram شما به طول می انجامد ، مگر اینکه آنها را به Highlights اضافه کنید.
نکات برجسته یک بخش دائمی در زیر عکس پروفایل و زندگی نامه شما است که موضوعات مختلفی از استوری های اینستاگرام شما برجسته میکند. شما انتخاب میکنید کدام داستان برجسته باقی میماند و کدام ها نیست.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

اینستاگرام تلویزیون (یا IGTV) به همین شکل است که در زیر عکس پروفایل و بیوگرافی شما نیز باقی میماند و فیلم ها را با فرمت عمودی ،عمودی پخش میکند.

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

برخلاف استوری های اینستاگرام ، که هر کدام حدود 15 ثانیه طول میکشد ، یا فیلم های ارسال شده در اینستاگرام (که حداکثر 1 دقیقه طول میکشد) ، فیلم های IGTV میتوانند تا یک ساعت دوام بیاورند.
هر دو استوری اینستاگرام و IGTV اغلب بیشتر از محتوای واقعی در صفحه شما مشاهده میشوند ، بنابراین از آنها استفاده کنید! تمام ایده های تازه یکسان را برای اینستاگرام در نظر بگیرید و آنها را برای دسترسی بیشتر در مخاطبان مورد نظر خود در داستان ها و IGTV خود اعمال کنید.
اخیراً یکی از مشتریهای ما در جیمی کیمل لایو نمایش داده شد ، بنابراین وقتی جیمی کیمل در استوری اینستاگرام خود در مورد مشتری ما پست کرد ، ما Story خود را دوباره به گزارش مشتری خود ارسال کردیم (به تصویر زیر مراجعه کنید)

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

ما می فهمیم که هر مشاغل كوچكی درمورد شغل شبانه روزی معروف میزبان تلویزیون نخواهد بود ، اما شما هنوز هم می توانید داستانهای مشتری را دوباره ارسال كنید.

هشتگ های خود را به طور مرتب بررسی کنید

ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام

برای کسانیکه هنوز از آنها استفاده نکرده اید (باید شروع کنید!) ، هشتگ ها کلماتی هستند که قابل کلیک هستند اما با اضافه کردن علامت # هشتگ در ابتدای کلمه.
فاصله ها و نقطه گذاری در هشتگ ها گنجانده نشده است ، بنابراین اشتباه تلاشی را برای تلاش برای هشتگ کردن چیزی مانند “# مارکو_پیتزا” انجام ندهید زیرا فقط # مارکو در این مثال هشتگ می شود. در این صورت برای استفاده از این هشتگ ، لازم است آن را مانند #MarcosPizza کلمه بزنید.
دلیل وجود هشتگ مهم است زیرا آنها پست شما را در این هشتگ جستجو می کنند. به عنوان مثال ، اگر کسی در حال جستجو در #dinnerrecipes است و شما در پست خود آن هشتگ را دارید ، می تواند پست شما را از این طریق پیدا کند.
شما در هر پست به 30 هشتگ محدود می شوید ، بنابراین آنها را به حساب بیاورید! آنها را مرتبط کنید. در حالی که #love ممکن است یکی از بزرگترین هشتگ هایی باشد که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است ، لزوماً ممکن است در تجارت یا شرکت شما ترافیک مناسبی نداشته باشد.
با گفتن این موضوع ، شما همچنین می خواهید از هشتگ هایی استفاده کنید که روند خاصی دارند. می توانید از هشتگ #thebestpizzainHollySpringsGeorgia استفاده کنید که می تواند مرتبط باشد ، اما اگر کسی در جستجوی این هشتگ نیست مفید نیست.
در کل ، شما می خواهید از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید تا بتوانید از دسترسی اضافی و ترافیکی که می توانید از آنها بدست آورید در حالی که هنوز از هشتگ هایی استفاده می کنید که تازه ، جدید و به اندازه کافی خلاقانه هستند را جذب کنید.

 امنیت پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید

این مراحل را دنبال کنید تا امنیت پیج خود را بالا ببرید و احتمال هک اینستاگرام را کاهش دهید.
1. با ایمیل ثبت نام کنید
2. انتخاب پسورد قوی.
3. ابراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.
4. دسترسی برنامه های شخص ثالث را قطع کنید.
5. اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را ندهید.
6. اطلاعات پروفایل خود را محرمانه نگه دارید.
7. جلوگیری از کلیک بر روی لینک های کوتاه شده مشکوک
8. برنامه های مکمل اینستاگرام را فقط از منابع رسمی تهیه کنید.

نتیجه

اینها ایده های تازه برای موضوعات اینستاگرام سال 2020 هستند! ما درک می کنیم که می توانید روزانه بسیار مورد استفاده و پیمایش قرار بگیرید ، بنابراین در مورد رسیدگی به حساب اینستاگرام خود با ما تماس بگیرید.

خوب است بخوانید: اینستاگرام یا پنترست (Instagram vs Pinterest)