مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز رشد

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد به عنوان اولین و جامع ترین مرکز در شهرستان خمینی شهر، در زمینه طراحی سایت، سئو، طراحی اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی توانسته با طراحی پنل های حرفه ای برای کسب و کار های مختلف در تلگرام و اینستاگرام  به کسب و کار همشهریان رونقی دوباره ببخشد 

سفارش شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

نقش شبکه های اجتماعی در زمینه های مختلف

امروزه شاهد رشد استفاده گوشی های هوشمند در بین افراد مختلف جامعه هستیم، از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی عضو جداناپذیر گوشی های هوشمند هستند پس بدیهی است که همه مردم از نوجوانان تا افراد مسن از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. طبیعی است با این همه قدرت و نفوذی که شبکه  های اجتماعی در بین افراد جامعه دارند، رفته رفته بازاریابی از حالت سنتی و چهره به چهره به بازاریابی در محیط مجازی تبدیل می شود. در این مقاله قصد داریم نقش شبکه‌های اجتماعی در زمینه های مختلف را بررسی کنیم.

ما به کسب کار شما روحی دوباره می دهیم

  • نقش شبکه‌های اجتماعی در ارتباط با مشتری: صاحبان مشاغل و برند های معتبر، برای داشتن یک ارتباط مستمر با مشتریان خود،  در کنار وب سایتی که دارند می توانند حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام داشته باشند. ارتباط داشتن با مشتری در شبکه‌های اجتماعی از این جهت اهمیت دارد که آنها را از نیاز مشتریانشان آگاه می سازد. آگاهی از نیاز مشتریان هم به شرکت ها کمک می کند که استراتژی بازاریابی بهتری‌‌‌‌ پیاده سازی کنند.

  • نقش شبکه‌های اجتماعی در بهبود پاسخگویی: از دیگر امکاناتی که شبکه‌های اجتماعی به کاربران خود به ویژه صاحبان مشاغل می دهند این است که ارسال و دریافت بازخورد را برای آنها راحت تر کرده است. به عبارتی همان طور که در قسمت قبل گفته شد شبکه‌های اجتماعی این فرصت را هم  در اختیار مشتریان می گذارد که ارتباط نزدیکی با شرکت، عوامل و یا فرایند کاری آنها داشته باشد و از سویی دیگراگر مشتریان در بخشی دچار مشکل هستند، این فرصت را به شرکت ها می دهد در کمترین زمان پاسخگو مشتریان باشند.

  • نقش شبکه های اجتماعی در بازار رقابت: همان طور که در قسمت های قبل هم گفتم، شبکه‌های اجتماعی از قدرت خاصی برخوردار هستند و به خوبی در بین مردم طرفدار پیدا کردند، پس صاحبان مشاغل و برندهای معتبر، برای معرفی کسب و کار و جذب مشتری باید از تمام امکانات شبکه‌های اجتماعی نهایت بهره را ببرند. تا بتوانند نسبت به رقبای خود مشتریان بیشتری را جذب کنند. پس می‌توانیم سومین کاربرد شبکه‌های اجتماعی را، نقش شبکه‌های اجتماعی در بازار رقابت نام برد.  

  •  نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی موثر: بعضی از شبکه‌های اجتماعی مانند انستاگرام،  به صاحبان کسب و کارها کمک می کند که به خوبی و کاملا شفاف و واضح احساس مشتریان را بفهمد و نیاز آنها را بشناسند و بتوانند به خوبی به آنها واکنش نشان دهند. به این ترتیب می توانیم نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی موثر را در مکان چهارم جدول رده بندی اهمیت نقش شبکه‌های اجتماعی در زمینه ها مختلف قرار دهیم.

  • نقش شبکه های اجتماعی در تبلیغات: شاید اگر در گذشته شخصی  قصد معرفی کالا و خدمات خود را  به روش سنتی داشت، مشتریان  بدون توجه به صحبت های ارائه شده، متفرق می شدند. اما امروزه   صاحبان مشاغل و برند های معتبر می توانند با کمی خلاقیت و ابتکار محصولات یا خدمات خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند، بدون آنکه مشتری را خسته کنند. اگر تبلیغات به شکل هوشمندانه و با کمی خلاقیت در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود می تواند بهترین راه برای شناساندن کالا و خدمات به مشتریان باشد. شرکت ها و برند های معتبر می تواند با استفاده از شبکه های اجتماعی در مورد کسب و کارشان به مشتریان آگاهی رسانی کنند.

  • نقش شبکه‌های اجتماعی در فروش و یافتن مشتریان: امروزه در شبکه‌های اجتماعی به ویژه تلگرام و انستاگرام با مفهومی به نام هشتک(Hashtags) آشنا شدیم . هشتک ها به صاحبان مشاغل کمک می کند که مشتریانی که خواهان کالا یا خدماتشان هستند را راحت تر پیدا کنند. آنها می توانند پس از یافتن مشتریان خود، آنها را به حساب های شخصی خود هدایت کنند و در آنجا مشتریان را هر چه بیشتر و بهتر با کالا و خدمات خود آشنا کنند و در نتیجه فروش بیشتری انجام دهند.

  • نقش شبکه‌های اجتماعی و توان مالی: در گذشته اگر کسی به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده بود، باید بوجه کلانی را برای تبلیغات و رقایت با برندهای معتبر اختصاص می دادند. اما امروزه با ظهور شبکه اجتماعی، صاحبان مشاغل نوپا می توانند با کمترین هزینه، تبلیغات گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی انجام دهند و به راحتی با برند های معتبر جهانی رقابت داشته باشند.

  • حضور آنلاین: امروزه شبکه‌های اجتماعی عضو جداناپذیر زندگی روزمره ما هستند. و بعضی از ما تجربیات خوب و بدمان را در این شبکه ها به اشتراک می گذاریم. روزانه میلیونها نفر از شبکه‌های اجتماعی بازدید می کنند و صاحبان مشاغل با حضور آنلاین به صورت مستمر می توانند کالا و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. آمارها حاکی از این است که امروزه درصدی از مردم خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. پس از این آمارها  می توان نتیجه گرفت که اگر صاحبان کسب و کار به ویژه کسب و کارهای جدید قادرند با حضور حداکثری در شبکه‌های اجتماعی با مصرف کنندگان بیشتری را پیدا کنند و آنها را کسب و کارهای خود آشنا کنند.

شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی در آژانس رشد

آژانس بازاریابی رشد به عنوان یکی از فعالان در مدیریت شبکه های اجتماعی با بهره گیری از نیروهای متخصص و حرفه ای دارای چندین نمونه کار موفق در این حوزه بوده است.

  • پنل تخصصی تلگرام :ایجاد گروه و کانال ، طراحی استیکر های اختصاصی تلگرام، طراحی و برنامه نویسی ربات های اختصاصی تلگرام، طراحی و ارسال پست های ویژه و مناسبتی و… فعالیت دارد.
  • پنل تخصصی اینستاگرام: زمینه ایجاد صفحه برای اشخاص رو کسب و کارها، طراحی پست ویژه انستاگرام، درج ایستوری های مناسبتی، هشتک سازی مرتبط با کسب و کار و… فعالیت می کند.
  • تبلیغات در سایت های تبلیغاتی:همچنین واحد تبلیغات شبکه های اجتماعی آژانس بازاریابی رشد علاوه بر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بویژه تلگرام و اینستاگرام به دلیل استقبال مشتریان خود، یکسری پنل هایی، برای تبلیغات در وب سایت های تبلیغاتی رایگان از جمله دیوار و شیپور، سرویس دات کام، نت موج، و… طراحی کرده است.